Whirlpool AMW 593 IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool AMW 593 IX op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

eric1961 20-11-2013
Geschreven voor: Whirlpool AMW 593 IX

App nu een jaar in gebruik , wat een prul toestel .
Condens loopt langs de wanden en venster na verwarmen van 1 bord soep als men het niet droogt met een vod is de oven na 3 dagen nog kledder nat en stinkt .
tijdens het bakken verwarmingselement naar beneden getuimeld omdat de ceramische houder het begeven had .
Verf schilfert af langs de voorkant van de oven , blijkbaar corrosie ?? toestel van om en bij de 1000 eur nooit of nooit koop ik nog een toestel van philips of whirlpool wat een ellende !! .

Eric 1961 26-02-2012
Geschreven voor: Whirlpool AMW 593 IX

Heb dit toestel sinds een 4 tal weken . Dit toestel geeft een beetje de indruk alsof het niet al te stevig in elkaar is gestoken . De gebruiksaanwijzing is zeer onduidelijk en ook niet echt uitgebreid meeste dingen moet je dus maar leren door te doen !. Dit toestel doet eigenlijk wel wat er van verwacht wordt maar maakt dan net iets meer lawaai of gaat net iets trager dan mijn vorig toestel ( NEFF). Heb wel één probleem dat ik met mijn vorig toestel niet had en dat is dat er zich enorm veel condensdruppels vormen binnen in het toestel wanneer men met de microgolf een vloeistof heeft verwarmd ( bijv soep) . Is zo erg dat je iedere keer de oven moet drogen want anders is hij na paar dagen nog altijd kledder nat binnen in . Al bij al denk ik dat ik de volgende keer toch liever een paar honderd euro meer spendeer en terug een NEFF of Siemens koop .